uTRAC İşgücü Yönetimi: İşçilerin Programlamasını ve Takibini Basitleştirin
uTRAC İşgücü Yönetimi, birden fazla çalışma alanında çalışanların planlamasını, rezervasyonunu ve takibini kolaylaştıran Android için geliştirilmiş ücretsiz bir uygulamadır. Bulut tabanlı çözüm, çalışan yöneticilerinin istedikleri zaman doğru kişileri doğru yerde doğru zamanda bulmalarını sağlamak için 14 günlük deneme süresi sunar. Uygulama, çalışanların programlarını görüntülemelerine, çevrimdışı takvimlerine senkronize etmelerine, uygunluklarını ayarlamalarına ve izin talepleri göndermelerine olanak tanır. Ayrıca, uygulama çalışanları yaklaşan çalışmalar ve programlarındaki değişiklikler konusunda bilgilendirir ve tamamlanan çalışmaları inceleyebilir ve gelecek ödemeleri önizleyebilir.
Uygulama, daha iyi iletişimle daha basit bir planlama sunarak yöneticilerin hızlı bir şekilde vardiya planlaması yapmasını ve ilgili ekip üyelerine çalışma imkanı olduğunu iletebilmesini sağlar. Uygun çalışanlar iş panosu aracılığıyla yaklaşan çalışmaları görüntüleyebilir ve uygunluklarını gönderebilir, uTRAC çift rezervasyonları engeller ve çalışma saatlerini takip ederek çalışma süresi uyumunu ve rezervasyon hatalarını sıfıra indirir. Uygulama ayrıca Google Haritalar ile bağlantı kurarak çalışanların programlarındaki vardiyalara yönlendirmeleri almasını sağlar ve çalışan yöneticilerinin rotalarını uygun personelle doldurmak için saatler harcamasını engeller, bir düğmeye tıklayarak doğru maaş bordroları üretir.